9 Haziran 2010 Çarşamba

BİLİYORUM SANA BİR GÜN HOŞGELDİN DİYECEĞİM


Şimdi ben nereden başlayacağım yazmaya bu şiiri
nasıl yazacağım ne diyeceğim ki sana.
Hangi kelimeyi yazsam hangi cümleyi kursam beni anlarsın.
Dünya kaç kere daha dönecek.
Kaç mevsim daha geçecek.
Biz seninle yeniden ne zaman bakışacağız.
Dünyanın ne kadar, kaç kere dönmesi lazım yeniden buluşabilmek için
Sesizliğimi bozduğum o günde beri susuyorum.
Selamı sabahı kestiğim o günden beri ağlıyorum.
DÜnya bir rulet bir yanında sen bir yanında ben
Kaç tur sonra yeninden karşılaşacağız.
kaç defa döneceğiz dünyanın etrafında,
Kaç yıl sonra nerde ne zaman /ama elbet bir gün buluşacağız.
ben biliyorum ki bir gün sorğulamaktan vazgeçeceğim kendimi.
Ve sana HOŞGELDİN diyeceğim.

5 yorum:

éLLa Çiça dedi ki...

ne ilginctir ki bana bayragi asagilara koymussun diyen insanin blogunda bayrakla alakali tek bir simge yok..ama ben senin kadar önyargili yaklasmiycam bu duruma.

salim efendi dedi ki...

yazı güzel, biraz basitçe olmuş ama bence.

ellanın yorumu takdire şayan.

MODA GEZGİNİ dedi ki...

çok güzel resimmm..fillerin ortaya çıkardığı şu görüntü benim aşka olan bağlılığımı bi kere daha teyit etmiş oldu..bloğun çok güzel canım.izleyicin oldum.sewgiler.öpüldün

isa yakut dedi ki...

ewet kendisini kutluyorum çok güzel paylaşim olmuş

Esradan dedi ki...

gerçekten 2 defa keyifle okuduğum bir şiir,emeğinize sağlık